Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Επιστολή στο ΚΚΕ: Να σταματήσουν οι καθοδηγούμενες μεθοδεύσεις στελεχών του

Προς

ΚΚΕ
Λεωφ. Ηρακλείου 145
14231 Ν. Ιωνία


Κοινοποίηση:
1) Εφημερίδα «Ριζοσπάστης», Λεωφ. Ηρακλείου 145, Ν. Ιωνία
2) 902.gr, Κολωνού 3, Αθήνα
3) Εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ», Μιχαλακοπούλου 80, Αθήνα
4) Εφημερίδα «Εφημερίδα των Συντακτών», Κολοκοτρώνη 8, Αθήνα
5) ΟΣΝΙΕ, Αριστοτέλους 27, Αθήνα

Πρέπει να σας είναι γνωστό ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα, αμέσως μετά την έκδοση του βιβλίου μου με τον τίτλο «ΠΑΜΕ: Συσπείρωση ή Απομόνωση;», γίνομαι αποδέκτης τηλεφωνημάτων ή SMS μέσω κινητών τηλεφώνων με υβριστικό για το πρόσωπό μου περιεχόμενο από στελέχη του ΚΚΕ. Επίσης δέχομαι απαράδεκτες κατηγορίες με απειλητική διάθεση εκ του πλησίον ενώπιον φίλων μου και πλήθους ανθρώπων.
Επειδή θεωρώ καθοδηγούμενα αυτά τα δυσάρεστα γεγονότα, είμαι υποχρεωμένος να προστατέψω τον εαυτό μου.
Παρ’ ότι ο δικηγόρος μου με συμβουλεύει να προβώ σε νομικές ενέργειες, περιορίζομαι να σας καλέσω να σταματήσετε αυτές τις μεθοδεύσεις.

Αθήνα 27 Απριλίου 2015
Γεώργιος Αχ. Κρίκας



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.